.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت مازندرانی در شبکه باران
پس از استعفاي محترمانه حسيني مديركل صدا و سيماي گيلان به بهانه شركت در انتخابات ،مهندس نصرپور مدير صدا و سيماي مركز كيش در راه عزيمت به استان گيلان است و گفته مي شود روز چهارشنبه مراسم معارفه وي برگزارخواهد شد.

شنيده ها حاكي است پس از استعفاي محترمانه حسيني مديركل صدا و سيماي گيلان به بهانه شركت در انتخابات ،مهندس نصرپور مدير صدا و سيماي مركز كيش در راه عزيمت به استان گيلان است و گفته مي شود روز چهارشنبه مراسم معارفه وي برگزارخواهد شد.

بر اساس گزارش دیلم نیوز ،نصرپور اصالتا اهل مازندران مي باشد و پيش بيني مي شود وي بتواند با تعامل كليه كاركنان اين مركز اختلافات ايجاد شده در زمان مديريت حسيني را جمع كند و از همه نيروها استفاده بهينه نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1387
بنده جناب آقاي نصرپور را كاملا مي شناسم دو سال و نيم با ايشان كار كردمو در كارهاي تعاملي بسيار موفق عمل كرده اند، همچنين در جشنواره مراكز استانهابه عنوان مركز نمونه موفق به دريافت تنديس شده اندو همچنينبا توجه به روحيه بسيجي خوبي كه دارندو ساليان سال با حفظ سمت فرمانده بسيج نيز بودند كه بسيار موفق عمل كردند، ضمنا ايشان داراي مدرك تحصيلي شايسته مديريت رسانه ملي نيز هستند
جعفر 1 ارديبهشت 1387
ايشان فردي كارآمد،باانگيزه وتوانمند بوده ودر دوره مديريتشان در كيش موجب تحولات زيادي به لحاظ كيفي وكمي شدند. اخذ تنديس سيماي برتر در جشنواره پانزدهم توليدات مراكز استانها از آنجمله است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.